Πολιτική Διαχείρησης Ποιότητας 2014
ISO 9001
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ 2014
Η βασική πολιτική ποιότητας, η οποία αποτελεί γνώμονα για τον προγραμματισμό όλων των
ενεργειών της “Ανοδική Services”, συνοψίζεται στα ακόλουθα:
- Συμμόρφωση στις απαιτήσεις του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας κατά ISO 9001:2008.
- Συνεχή διατήρηση της ποιότητας των υπηρεσιών της στο επίπεδο που υπόσχεται στους πελάτες.
- Οι υπηρεσίες που παρέχει η εταιρείας μας καλύπτουν τις απαιτούμενες προδιαγραφές του πελάτη
- Τη χρησιμοποίηση της καλύτερης διαθέσιμης τεχνολογίας και τεχνογνωσίας για την συνεχή ποιοτική βελτίωση των υπηρεσιών και την ελαχιστοποίηση του κόστους.
- Τήρηση των προγραμμάτων τηρώντας συμφωνημένο χρονοδιάγραμμα και όρους.
Για την επίτευξη των παραπάνω η εταιρεία έχει θέσει τους παρακάτω στόχους:
- Επενδύσεις σε εξοπλισμό και εγκαταστάσεις.
- Ελαχιστοποίηση των μη συμμορφώσεων.
- Περιορισμό των παραπόνων.
- Συνεχή επιμόρφωση και εκπαίδευση σε θέματα ποιότητας του προσωπικού με στόχο
- την αποτελεσματική και δημιουργική εργασία.
Για την μεθόδευση των παραπάνω Η εταιρεία διασφαλίζει ότι:
- Διαθέτει άρτιο εξοπλισμό, τον οποίο ελέγχει και συντηρεί σε τακτά χρονικά διαστήματα
- Εκπαιδεύει συστηματικά και αναβαθμίζει το προσωπικό του ώστε να υπάρχει συνεχής βελτίωση
- Επεξεργάζεται τις μη συμμορφώσεις / αποκλίσεις και εντοπίζει τις αιτίες τους για δρομολόγηση διορθωτικών ενεργειών
- Διατηρεί τα αρχεία ενός έργου αφενός μεν για αντιμετώπιση κάθε μεταγενέστερης απάντησης ή αμφισβήτησης που τυχόν θα προκύψει αφετέρου για συγκριτικά στοιχεία σε άλλη εργασία.
Η επιβεβαίωση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Ποιότητας καθώς και η επίτευξη
των παραπάνω στόχων, ανασκοπείται περιοδικά με σκοπό την λήψη των εκάστοτε
αναγκαίων διορθωτικών και προληπτικών ενεργειών.
ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ – ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ:
Ημερομηνία: 15/01/2014
Για άμεση επικοινωνία μπορείτε να καλέσετε στο,
Αθήνα: 210 27 11 067 – Θεσ/νίκη: 2310 24 1035